mandag den 29. september 2014

De søde børn

Jeg har i dag hentet børnene og taget dem med i parken alene. Det gik SÅ godt! De opførte sig meget pænere end de gør, når jeg henter dem med Jenny. Der var slet ingenting. De gjorde alt hvad jeg sagde og Paula snakkede og snakkede til mig, på engelsk. Det var så hyggeligt! Paula er virkelig en sød lille pige, når man først lærer hende at kende. Hun lytter til hvad jeg siger og er slet ikke genert mere.

Irene vil stadig ikke rigtigt snakke til mig på andet end spansk, men jeg svarer hende bare på engelsk. Så kommer det nok! I dag malede jeg i malebog med hende og hun sagde alle farverne på engelsk, så det er fremskridt! De er alle 3 super søde og glade. Javier er altid glad. Der skal ingenting til. Så jeg kan have det sjovt med pigerne, mens han bare sidder ligeså stille i hans stol og ser Disney Junior. Det er helt perfekt! :)


Jeg var lidt nervøs for at hente dem i dag, for Jenny siger hele tiden til dem "Hvis I ikke hører efter hvad jeg siger, så bliver Simone sur". Også når jeg ikke er der. Så hun ligger faktisk det sure over på mig og jeg var ret bange for de måske ville være bange for mig pga. det. Men der var slet ingenting!
Jeg nyder virkelig det hele hernede mere og mere for hver dag der går!

Her er lige nogle billeder fra deres vinduer i stuen, af solnedgangen her til aften.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar