lørdag den 18. oktober 2014

4 uger i Madrid

Jeg har været ret dårlig til at få blogget i den her uge, men der er ikke sket det helt store. Jeg har været her i 4 uger nu, dvs. jeg har været væk hjemmfra i 5, fordi jeg var hos min far i en uge inden jeg kom til Madrid.
Onsdag fyldte Irene 4 år og hun var så stolt. Alle på skolen da jeg hentede hende, kom hen og sagde tillykke og man kunne bare se hvor meget hun elskede det. Om aftenen spiste vi alle sammen, også med farmoren og hendes mand. Det var super hyggeligt, og hun fik pustet lysene på hendes kage ud.


Igår fredag, var jeg inde i byen med Tiffanie lidt. Jeg hentede børnene fra skole og var sammen med dem indtil forældrene kom hjem. Jeg skulle gøre mig klar til at tage ud med nogle andre au pairs og Irene elsker make-up! Så da jeg tog make-up på, sad hun bare og fulgte med. 



Da forældrene kom hjem, spiste jeg hurtigt lidt aftensmad og så tog jeg metroen hjem til Frederikke, som er alene hjemme her i weekenden. Vi hentede hendes veninde fra England Lucy, som også er au pair hernede, og derefter hentede vi endnu en au pair fra England, Lois, som også skulle med os i byen. Vi sad hjemme ved Frederikke lidt og så tog vi metroen til sol, hvor vi tog i byen. 








Det endte med at være en dejlig aften! :) 

Turen til Mallorca er blevet udskudt til næste uge, så på torsdag kommer Tiffanie herhjem og sover og så tager vi til Mallorca fredag morgen. Min far sendte mig nogle billeder fra Palma her til morgen og skrev der var mega varmt. Så jeg glæder mig! Vejret her i Madrid er blevet lidt varmere igen her i weekenden, men det meste af ugen har det føltes som efteråret gør hjemme i Danmark :(




Jeg har snakket med både mine veninder Helene og Maja, min mor og min søster Jannie på FaceTime i den her uge og det har været dejligt! Jeg savner dem SÅ MEGET! 


I aften skal jeg passe børnene mens forældrene skal ud og imorgen skal jeg også passe dem lidt om morgenen, så forældrene kan slappe lidt af. :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar