torsdag den 30. oktober 2014

Hjem til jul

Så er flybilletterne bestilt. Jeg skal hjem til jul sammen med Tiffanie og  jeg glæder mig helt vildt! Der findes ikke noget bedre end jul hjemme ved os. Min mor pynter altid HELE lejligheden op og der er bare mega hyggeligt i hele december. Vi plejer at sidde sammen hver aften alle sammen og se julekalender, men eftersom jeg er hernede i meget af december, må jeg se det med dem på Skype :)





Missemusen




Julehygge hjemme ved os


Min far og mormor

Det bliver så skønt at se alle igen! Min far kommer også hjem til jul, og i år er det min papfars tur til at have børnene, så jeg skal holde  jul med mine søstre også! Det har vi ventet på i 2 år, så det bliver perfekt! :) Jeg håber der er sne når jeg kommer hjem, så vi rigtigt kan sidde indefor og hygge. Min mor har helt sikkert tændt stearinlys i hele lejligheden og sat julemusik på til jeg kommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar