lørdag den 11. oktober 2014

Hjemve

Jeg har ret meget hjemve i dag, men jeg har også været væk i en måned imorgen. Præcis i dag har jeg været hos familien i 3 uger, men jeg føler der er gået meget længere tid! Den sidste måned er alligevel gået hurtigt og jeg har oplevet så meget! På fredag skal jeg over til min far på Mallorca i en weekend, så måske hjælper det på min hjemve. Jeg savner min familie og mine katte så meget. Det er længe siden jeg har været væk hjemmefra så længe, og sidst var det da jeg var nogle uger ekstra hos min far i en sommerferie. Jeg har aldrig været alene væk hjemmefra så længe, men jeg er stolt af mig selv. Og stolt af at vise alle dem, der ikke troede på jeg kunne klare det her fordi det ikke gik sidst, at jeg godt kan klare det. Og at det var det rigtige valg at tage afsted og give det endnu en chance! Jeg er allerede blevet meget mere selvstændig og meget mere glad og det overrasker mig helt, at jeg faktisk også savner Silkeborg. Normalt hader jeg at bo der, men nu savner jeg det. Jeg hader det sikkert igen når jeg kommer hjem, men når man er væk i længere tid, indser man hvor dejligt det egentligt er derhjemme. 

Igår var jeg i byen med Tiffanie, og det var den sjoveste bytur indtil videre. Vi fandt nogle meget bedre steder end dem vi har været på de andre gange, så det var sjovt! Imorgen skal jeg til Irenes 4 års fødselsdagsfest som bliver holdt for alle hendes veninder og familien. Det skal nok blive hyggeligt! 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar