fredag den 3. oktober 2014

Tag lidt hensyn til mig!

Selvom jeg har det super godt hernede med både familien og omgivelserne, så er der en ting der irriterer mig.
Hver eneste morgen vågner jeg godt nok ved at familien laver juice og spiser morgenmad, fordi det er lige udenfor min dør. Men det er egentligt okay, for de lyder altid til de hygger sig, og jeg falder altid i søvn igen. Men det der irriterer mig, er når Javier skal sidde ude foran min dør i sin babystol og græde i en time hver eneste morgen, uden der bliver gjort noget. Han bliver bare placeret i stolen mens pigerne bliver gjort klar. Han er snart 1 år og alt for gammel til bare at sidde der. Drengen keder sig jo! Så efter alt for mange dage med dette, stod jeg igår op og tog ham ud af stolen og satte ham hen for at lege, hvilket han jo elsker. Pludselig var der ro og han sad ligeså stille selv og legede. Da Jenny så kom ud i køkkenet, sagde jeg til hende at det irriterede mig meget og det var en træls måde at vågne på, men hun svarede bare "yeah yeah" rullede med øjene og grinede af mig. Så provokerede!!!!! Det kan godt være jeg sover til klokken 9 hver morgen, men jeg skal heller ikke arbejde før om aftenen, så det kommer jo faktisk ikke hende ved hvor meget jeg sover. Men det irriterer hende, tror jeg. Jeg har endda tilbudt at stå op hver morgen og hjælpe med børnene, men det skal jeg ikke siger forældrene, så der burde blive taget bare lidt hensyn til at jeg sover. 

Om aftenen sætter Jenny også bare Javier hen i stolen hvor han så sidder og skriger. HVER gang tager jeg ham op og snakker med ham mens han leger. Det er meget sundere for ham, og så har man en glad baby som griner i stedet for en, der græder :)


I dag skal jeg igen ind til Puerto del Sol med Tiffanie og kigge på hotel. Jeg skal ikke hente børnene i dag, fordi forældrene gerne vil om fredagen. Jeg skal godt nok babysitte dem i aften, men det bliver hyggeligt! Vi skal male de ting vi lavede igår, og jeg ved pigerne glæder sig. Så det kan kun blive endnu en god dag i dag! :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar