mandag den 27. oktober 2014

Tilbage i Madrid

Igår morges klokken meget tidligt, ankom jeg til Madrid med Tiffanie, efter en lækker weekend på Mallorca.
Fredag stod vi op klokken 5 og tog den første metro til lufthavnen klokken 6. Vi var helt smadrede! Efter en lille bustur fra lufthavnen og ind til Palma, fik Tiffanie mødt min farmor, farfar og gudmor. Min familie bor mega spansk og min far bor hjemme ved hans forældre, så det var lidt sjovt for Tiffanie at se. Vi tog en lur og hentede min far fra arbejde så vi kunne få middagsmad. Min farmor laver den bedste spanske mad og snakker helt vildt! Efter maden kørte vi en tur og viste Tiffanie de bedste steder i Palma, og da min far skulle på arbejde igen, viste jeg hende endnu flere på gåben, inden vi tog hjem til min far igen og gjorde os klar. Om aftenen skulle vi ud til Magaluf, hvor jeg tilbringer alle mine sommerferier og spise. Det var så mærkeligt, for næsten alt havde lukket fordi det snart er vinter. Vores hotel havde ikke engang åbent. Vi var på de barer jeg altid er med min søster om sommeren, for de har åbent hele året rundt fordi de er spanske. Det var dejligt at se dem alle sammen igen! :)

Lørdag kørte vi på stranden og slappede af! Det er helt utroligt man stadig kan tage på stranden sidst i oktober. Efter det kørte vi op i bjergene til Valldemossa og derefter hjem og gjorde os klar igen. Vi spiste med min far og hans venner, på det sted vi altid spiser inde i Palma. Jeg tog i byen med Tiffanie og derefter tog vi hjem og sov, så vi kunne blive kørt til lufthavnen klokken 5. Vi sov ikke særlig meget og jeg brugte hele dagen igår (søndag) på at sove! Nu kan jeg klare lidt mere tid her i Madrid og glæder mig helt vildt til jeg får besøg hjemmefra om 10 dage! :)

Det er altid så skønt at være på Mallorca og være sammen med min familie. Især min far, som opfører sig som en på 15. ;)










Ingen kommentarer:

Send en kommentar