onsdag den 26. november 2014

Julefrokost

Bare lige en lille opdatering siden sidst...
Det går meget bedre med Irene faktisk. Jeg er begyndt at give hende mere opmærksomhed end de andre og rose hende helt vildt, og det har hjulpet så meget. Hun gider ikke læse og det kan ødelægge en hel aften, men udover det så er hun blevet meget kærlig og glad. Hver gang jeg henter hende fra skole, krammer hun mig hele tiden og kysser min hånd. Så et eller andet må jeg gøre rigtigt. I fredags passede jeg børnene og jeg hyggede mig så meget, især med Irene. 



Hun elsker at tage billeder og er faktisk også begyndt at snakke rigtigt meget til på engelsk.

I lørdags bagte jeg kager med pigerne og hyggede med dem, indtil Tiffanie kom. Pigerne elsker Tiffanie og havde glædet sig hele aftenen til hun kom. Vi tog i byen om aftenen og havde den bedste bytur indtil videre hernede. Vi var hjemme klokken otte om morgenen dagen efter, så det var en ret vellykket nat. 




På lørdag holder jeg julefrokost med Tiffanie og Frederikke. Vi skal være hos mig og lave dansk mad og senere skal vi i byen. Der er kun 3 uger til vi skal hjem og jeg glæder mig så meget. Jeg trænger virkelig til at komme hjem og se allesammen derhjemme. 

Vejret hernede er stadigvæk okay. Det er koldt, men der er også mange dage med solskin. De pynter op til jul i hele byen og jeg glæder mig til lysene bliver tændt! Så skal der tages billeder. 
Det bliver ikke mørkt hernede ligeså tidligt som hjemme i Danmark. Faktisk er klokken lige nu halv syv og det er ikke mørkt endnu. 


På søndag er det 1. Søndag i advent og min mor har sendt adventsgaver til mig og de 3 børn. Hun har også sendt julegaver til Cristina, Alfredo og Jenny. Min mor er den bedste i verden! ❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar