torsdag den 27. november 2014

Julepynt i byen

Nu begynder de for alvor at pynte op til jul. Det startede med at de byggede et kæmpe guld juletræ inde midt på pladsen ved Puerta del Sol og så kom alle lysene i gaderne. Men i dag da jeg var inde ved sol med Tiffanie i regnvejr, var vi inde i El Corte Inglés og kigge på julegaver og vi endte ved en anden udgang ned vi plejer. Da vi kom ud stod der ovenpå bygningen kæmpe pingviner og sang julesange på spansk. Selvom det regnede og var koldt, blev vi i mega godt humør og blev stående og tog billeder sammen med en masse andre folk. Vi var selvfølgelig de eneste uden paraplyer, men det var så flot. Det oplever man ikke lige inde Silkeborg.






Nede ved Callao er de også ved at bygge et slags julemarked og de har sat et juletræ op. Jeg håber de har tændt lysene på lørdag når vi skal i byen, så vi kan tage en masse billeder.



Imorgen har børnene fri fra skole, så jeg har lovet at tage dem med hen i tennisklubben, hvor de skal se film og se trylleshow. Om aftenen skal jeg også passe dem, og siden fredag jo plejer at være den bedste dag jeg har med dem, så glæder jeg mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar