lørdag den 15. november 2014

Pakke hjemmefra

Min mor har efterhånden sendt en del pakker herned, med kreative ting jeg kan lave med børnene og dansk mad. Men nu har hun sørme købt julegaver til både moren, faren og jenny + adventsgaver til børnene og mig. Vi får også en julekalender hver. Selvom jeg snart bliver 21, så er jeg stadig ikke for gammel til adventsgaver og julekalender ;) jeg glæder mig helt vildt til pakken kommer, og det er så sødt af min mor! Hun hjælper mig altid og støtter mig i alt. En bedre mor kunne jeg ikke ønske mig, så hun fortjener vist en stor julegave i år. Jeg glæder mig helt vildt til at give hende et kæmpe knus om 33 dage! 




Jeg synes godt lige hun kan sende misserne med! Puha, jeg glæder mig til at se dem. Bare de ikke har glemt mig! 

I aften skal jeg i byen med Tiffanie og Nanna. Vi skal på det store 7 etagers diskotek Kapital og danse hele natten! Det er virkelig tiltrængt! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar