mandag den 15. december 2014

Julen i Madrid

Udover Palma, er Madrid nok den mest imponerende by jeg har set mht julepynt. Men nu er jeg også altid hjemme i Danmark i julen, så det er sjovt at se noget andet end juletræet inde i Silkeborg. Selvom der ikke er så meget julestemning hernede i forhold til derhjemme, så kan man især inde i midtbyen mærke at det er jul. Jeg var derinde i sidste uge om aftenen for at se alle lysene. Gaderne var fyldt med mennesker. Selv metroen var proppet og alle gik rundt i en stor klump. Men udover det var det så flot!
Jeg SAVNER julekalender med min familie i sofaen hver aften og at hente juletræ og pynte det. I weekenden gjorde min familie alt det og bagte julekager uden mig. Det var ret sørgeligt, men det må jeg være med til næste år.







I lørdags holdte Paula fødselsdag med Frozen som tema. De havde pyntet så fint op og pludselig var der bare 26 små børn i hele lejligheden. Det var lidt kaos, men Paula havde en dejlig fødselsdag. Frederikke var her og hjalp. 










Efter fødselsdagen tog vi metroen ind til Sol og fik sangria og drinks. Det var en dejlig aften med Frederikke, som jo desværre ikke kommer tilbage efter jul. På torsdag tager jeg hjem og jeg glæder mig virkelig meget til julestemning og til at se min familie og venner!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar