tirsdag den 3. februar 2015

Hjem til Danmark

Jeg har været virkelig dårlig til at opdatere bloggen efter jeg kommet tilbage efter jul. Men der er ikke sket det helt store hernede. Jeg har hygget mig med mine veninder og passet børnene.

I weekenden var jeg på Mallorca med Maja, ovre hos min far. Det var en dejlig weekend.
Vi landede på Mallorca ved 10 tiden fredag morgen og tog ind til min far. Vi fik lidt at spise og tog så ud og så noget af Palma. Jeg nyder altid at vise øen frem for mine veninder, som aldrig har været der før. Da min far fik fri, spiste vi middagsmad derhjemme og så kørte vi ud og så Magaluf (den by vi altid bor i om sommeren), som er ved at blive totalt renoveret. Efter det, var det tid til en lur inden turen om aftenen igen gik til Magaluf, hvor vi spiste aftensmad og var ude på de barer jeg altid er på om sommeren, og sagde hej til alle jeg kender. Det var dejligt at være derude igen, men ret tomt, eftersom Magaluf altid er lukket om vinteren. Der er kun 4 ting der har åbent i hele byen.
Lørdag da min far fik fri fra arbejde, var vi ude og spise på min yndlings restaurant C'an Pedro og derefter oppe i bjergene og se bjergbyen Valldemossa. Om aftenen var vi igen ude og spise og så gik turen hjem til Madrid meget tidligt søndag morgen.
Min far nyder altid jeg er der, og det var dejligt at se ham igen. Det seneste år har vi set hinanden helt vildt mange gange, og det er vi slet ikke vant til, så det har været skønt!

Her er lige lidt billeder fra weekenden.

























Ellers har jeg bare hygget mig med børnene, Maja og Nanna. Irene er blevet SÅ glad. Der er aldrig noget med hende mere. Vi hygger os så meget hver dag, og Paula er bare dejlig som altid. Javier har fået en gåvogn og kan endelig begynde at gå med den. Jeg håber jeg når at se ham gå inden jeg skal hjem! :)








Jeg har besluttet mig for, at tage hjem den 18. februar. Jeg har været hernede i 5 måneder så. Det har været 5 fantastiske måneder. Jeg har lært rigtigt meget om mig selv og er blevet meget mere selvstændig. Især her efter jul har jeg lært en masse om mig selv, og jeg er klar til at komme hjem og få styr på, hvad jeg vil med min fremtid. Det bliver en spændende tid jeg går i møde derhjemme, og jeg kan ikke vente! :)

Selvfølgelig bliver det svært at undvære børnene og at rejse fra dem, men jeg er sikker på de bliver super glade for jeres nye au pair.
Den 14. februar kommer min lillebror Nico og hans kæreste Julie herned og så rejser jeg hjem med dem. Jeg ser virkelig frem til nogle dejlige dage med dem, med en masse shopping! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar